Goedenavond,

Nou wat kan ik vertellen,  wij hebben het super gevonden. Het aanwezigheid van Sint en Piet al was super, want wie krijg een bezoek  tot aan de deur van Sint en Piet ! Het was super leuk en mooi ervaring de kinderen waren blij met hun kadootjes en vond het super dat Sint en Piet bij hun thuis is gekomen die gingen natuurlijk gelijk vertellen aan hun school vrienden. Wij vonden het fantastisch wij hebben geen min punten . Sint en pieten blijf zo door gaan jullie maken veel kindjes blij . Wij waren heel blij met u bezoek de Kadootjes Natuurlijk ook maar u aanwezigheid vonden we leuker en mama is heel blij met Mama's kadootje.

Dankjewel Sint en Pieten en natuurlijk aan iedereen die het mogelijk maakt.

Familie Dubero wens jullie allemaal

Fijne kerstdagen een gelukkige en gezonde nieuwjaar 2016

Geachte Sinterklaas

Wij waren erg tevreden. Alleen volgend jaar vinden we een klein half uurtje genoeg. We willen liever als Sinterklaas weg is nog cadeautjes uitpakken. Vonden het wel heel grappig dat de Sint de buurman is van dochter Linda.

Groeten Marion

beste,

ik vond het super goed georganiseerd.ook het telefoontje vooraf dat jullie eraan kwamen.en het bezoek op zich ook helemaal perfect.ik boek jullie zeker weer voor volgend jaar.groeten en bedankt.

sandra